- STRONA GŁÓWNA
- O FIRMIE ▼
- OFERTA ▼
- AKTUALNOŚCI ▼
- REALIZACJE
- PRACUJ Z NAMI ▼
- KONTAKT ▼
Zamawiający: Warszawski Ośrodek Doskonalenia Techniki Jazdy
Rys. 1. Plac z lokalizacją modułów treningowych
Przedmiot zamówienia:
Na działce zostanie wykonany budynek garażowy, budynek zaplecza imprez masowych, budynek zaplecza toru, prochownia, parking, wielofunkcyjny plac oraz pięć modułów treningowych:
- MT 1 – płyta poślizgowa dla samochodów osobowych,
- MT 2 – płyta poślizgowa w kształcie pierścienia o średnicy 75 m dla samochodów osobowych i ciężarowych,
- MT 3 – płyta poślizgowa dla samochodów ciężarowych,
- MT 4 – moduł do treningu awaryjnego hamowania na prostej i zakręcie(samochody osobowe, ciężarowe i motocykle),
- MT 5 – moduł treningowy dla motocykli.
Rys. 2. Wizualizacja budynku zaplecza toru szkoleniowego
Budynek zaplecza toru szkoleniowego
Budynek zaprojektowany w technologii prefabrykowanej szkieletowej stalowej i żelbetowej. Konstrukcja ze słupów i belek stalowych HEA 250 – HEA 550, strop z płyt kanałowych. Trybuna z 138 miejscami siedzącymi na tarasie I piętra składa się z segmentów z możliwością łatwego i szybkiego demontażu. Pozwala to na wykorzystanie tarasu dla potrzeb imprez motoryzacyjnych. Zaprojektowane trybuny montowane są na szkielecie ze stalowych profili. Projektowany obiekt dodatkowo służył będzie obsłudze imprez o tematyce motoryzacyjnej: wyścigi samochodowe, wyścigi gokartów, pokazy samochodowe, promocje i prezentacje produktów z dziedziny motoryzacji. Przed budynkiem zaplecza toru szkoleniowego, od strony północnej, zaprojektowano drogę wewnętrzną, miejsca postojowe i plac z małą architekturą który będzie wykorzystywany jako teren zaplecza w momencie odbywania się imprez na torze szkoleniowym. Obiekt ma charakter horyzontalny, tarasowy – na stropie nad parterem znajduje się taras z trybuną o łącznej powierzchni 266,72 m² a na stropie nad I piętrem taras o powierzchni 235 m².
Budynek garażowy
Budynek garażowy będzie obiektem wolnostojącym, jednokondygnacyjnym, niepodpiwniczonym, wykonanym w technologii tradycyjnej, murowanej z elementów drobnowymiarowych. Budynek znajduje się w odległości 15 m od planowanego budynku zaplecza toru szkoleniowego.
Budynek zaplecza imprez masowych
Budynek zaplecza imprez masowych- wolnostojący, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, w technologii prefabrykowanej– modułowej o konstrukcji stalowej. Projektowany obiekt posłuży obsłudze imprez o tematyce motoryzacyjnej. Jego główną funkcją jest zapewnienie wygodnego podłączenia urządzeń elektrycznych sceny koncertowej, a także składowanie sprzętu technicznego wykorzystywanego przy obsłudze imprez. Projektowany budynek parterowy o wysokości 3,40 m.
Rys. 2. Wizualizacja prochowni P2 Myza
Prochownia P2 Myza
Z obiektów istniejących na działce przebudowie podlega stara prochownia P2 Myza, którą inwestor zamierza wykorzystać, jako atrakcję i uzupełnienie programu użytkowego ośrodka doskonalenia techniki jazdy realizowanego w ramach całości zadania. Prochownia, zgodnie z wykonaną inwentaryzacją, posiada szereg pomieszczeń, które dawniej były wykorzystywane głównie jako powierzchnia magazynowa. W obiekcie znajdują się dwa duże pomieszczenia służące wcześniej do magazynowania pocisków i ładunków i jedno techniczne oraz łącząca je komunikacja, a także trzy mniejsze stanowiące magazyny spłonek i innych elementów amunicji dostępne z galerii zewnętrznej. W ramach projektowanej przebudowy (adaptacji) jedno z dużych pomieszczeń będzie stanowiło salę konferencyjno– kinową, a drugie – pomieszczenie kawiarniane małej gastronomii. Istniejący osprzęt w związku ze zmianą sposobu użytkowania zostanie zabezpieczony i wyeksponowany wewnątrz obiektu, po odrestaurowaniu. W miejsce dotychczas stosowanych drzwi pancernych zostaną wykonane ich repliki.