1. STRONA GŁÓWNA
  2. O FIRMIE ▼
    1. Historia firmy
    2. Nasze cele
    3. Certyfikaty
    4. Władze
    5. Grupa Kapitałowa
  3. OFERTA ▼
    1. Budownictwo ogólne
    2. Budownictwo inżynieryjne
    3. Budownictwo paliwowe
    4. Budownictwo energetyczne
    5. Budownictwo komunikacyjne
    6. Inwestycje zagraniczne
  4. AKTUALNOŚCI ▼
    1. Aktualności
    2. Informacje prasowe
    3. Nagrody i wyróżnienia
  5. REALIZACJE
  6. PRACUJ Z NAMI ▼
    1. Ogłoszenia
    2. Studenci i praktykanci
  7. KONTAKT ▼
    1. Kontakt dla mediów
    2. Kontakt
AKTUALNOŚCI
2017-08-17
Projekt i budowa południowego wylotu z Warszawy drogi ekspresowej S-7
smallimg1 smallimg2 smallimg3 left-baner

Warszawa

 Sierpień 2017


 
baner-wylot-s7
W dniu 17 sierpnia 2017 r. firma IDS- BUD S.A. podpisała umowę na realizację kontraktu pn.: „Projekt i budowa południowego wylotu z Warszawy drogi ekspresowej S-7 na odcinku od węzła Lotnisko na Południowej Obwodnicy Warszawy do Obwodnicy Grójca – Odcinek „B” od węzła „Lesznowola” (bez węzła) do węzła „Tarczyn Północ” (z węzłem) – długość odcinka ok. 14,80 km
 
Zamawiający: Skarb Państwa; Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie
 
Cel inwestycji: stworzenie bezpiecznego odcinka drogi ekspresowej zapewniającego wysoki komfort dalekobieżnego ruchu drogowego o dużych prędkościach podróży, stanowiącego odcinek wylotowy z Warszawy w przyszłości docelowo połączony drogą ekspresową z Krakowem
 
Ogólny zakres zamówienia:
  • opracowanie dokumentacji projektowej (projekt Budowlany i projekty Wykonawcze).
  • opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
  • uzyskanie wymaganych prawem decyzji ZRID,
  • roboty drogowe:
      • budowa dwujezdniowej drogi klasy S długości ok. 14,801 km
      • budowa dróg serwisowych,
      • budowa węzłów drogowych: Antoninów; Złotokłos; Tarczyn Północ
      • budowa MOP-ów,
      • budowa chodników dla pieszych oraz ścieżek rowerowych
      • przebudowa dróg lokalnych i dojazdowych,
      • budowa 14 wiaduktów, 3 mostów, kładki dla pieszych nad drogą ekspresową
      • uzyskanie niezbędnych decyzji i pozwoleń administracyjnych
  • roboty branżowe w zakresie urządzeń towarzyszących drodze,
  • budowa urządzeń ochrony środowiska: ekrany, urządzenia oczyszczania wód itp..
  • roboty wykończeniowe,
  • opracowanie dokumentacji powykonawczej,
  • uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
 
Termin realizacji: 34 miesiące (z wyłączeniem okresu zimowego określonego w czasie jako 15 grudzień – 15 marzec)